Manager Sprzedaży ds. Usług CC

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

  • Sprzedaż usług Call Center, infolinii, help desk,
  • Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymanie obecnych,
  • Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • Realizacja planów sprzedażowych Firmy,
  • Stale monitorowanie rynku, aktualizacja oferty handlowej.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w sprzedaży usług Call Center – warunek konieczny,
  • Sukcesy w sprzedaży rozwiązań dla sektora usług finansowych, banków – będzie atutem,
  • Angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
  • Zorientowanie na sukces,
  • Odpowiedzialność, samodzielność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
    Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
  • Realną możliwość rozwoju w miłej atmosferze w międzynarodowej organizacji (średni czas pracy naszych pracowników to 5 lat),
  • Pakiet socjalny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych – tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”

Wyślij swoje CV →