Śniadanie Outsourcingowe z Mellon Poland

We wtorek 14 kwietnia 2015 roku Mellon Poland przy współpracy z Fundacją Pro Progressio zaprosił przedstawicieli świata biznesu na spotkanie z cyklu Outsourcing Breakfast.

Tematem tej edycji był outsourcing usług call center w sektorze bankowym. W spotkaniu wzięli udział m.in. reprezentanci Związku Banków Polskich, mBanku, PKO BP, BZ WBK, Banku Pocztowego oraz innych organizacji z branż bankowej i call contact center.

Spotkanie rozpoczęli: Sales Manager z firmy Mellon Poland pan Wojciech Olędzki oraz pan Michał Grabowski – Telesales Manager mBanku, którzy przedstawili case study współpracy obu firm w zakresie telefonicznej obsługi klienta bankowego. Efektywność wspólnych działań została ukazana na przykładzie kampanii wprowadzającej tak zwany „Welcome Call”, czyli telefon powitalny wykonywany do nowych klientów banku po trzech dniach od otwarcia konta. Nie jest to działanie sprzedażowe, lecz informacyjno-wizerunkowe, mające na celu zbudowanie pozytywnej relacji z konsumentem. Konsultant dostarcza nowemu klientowi informacji na temat dostępności wielokanałowej obsługi oraz najważniejszych i najbardziej użytecznych funkcjonalności. Nowe podejście do realizacji kampanii spowodowało podwojenie wyników sprzedaży banku.
Relacja oraz galeria zdjęć z tego wydarzenia znajduje się na stronie OutsourcingPortal pod linkiem http://www.outsourcingportal.pl/pl/outsourcing/wiadomosci/outsourcing-breakfast-partnerstwo-biznesowe-outsourcing-uslug-cc-w-sektorze-bankowym.html
bg