Specjalista IT ds. Helpdesk

Mellon Poland Sp.z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista IT ds. Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: IT/04.2018

Obowiązki:

  • Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów uzytkowników w obszarze IT,
  • Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • Monitorowanie systemów IT,
  • Zarządzanie środkami trwałymi IT,
  • Udział w projektach,
  • Utrzymanie i konfiguracja kluczowych elementów infrastruktury IT firmy,
  • Wsparcie w administrowaniu systemów.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok,
  • Znajomość środowisk: Windows Server, Active Directory,
  • Znajomość budowy komputerów oraz systemów informatycznych,
  • Znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
  • Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań,
  • Umiejętność ustalania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widzialne:

  • Znajomość baz danych Oracle oraz MS SQL Server,
  • Znajomość GPO, DHCP, DNS,
  • Zanjomość Firewall Cisco – VPN, NAT, etc.
  • Znajomość środowiska VMWARE,
  • Bardzo dobra znajomości zagadnień struktury sieci, w tym konfiguracji przekaźników CISCO.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta multisport),
  • Miłą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : Rekrutacja.it@mellon.com.pl

Wyślij swoje CV →