Specjalista wsparcia technicznego (HD)

Mellon Polska Sp.z o.o, spółka zależna Mellon Technologies i członek Mellon Group of Companies, została założona w 2006 roku w Warszawie i oferuje wiodące rozwiązania oraz usługi transakcyjne front-end i back-end dla organizacji skierowanych na obsługę klienta indywidualnego takich jak banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, firmy użyteczności publicznej, dostawcy usług telekomunikacyjnych i duże przedsiębiorstwa prywatne. Uwzględniając międzynarodowe doświadczenie Grupy i lokalną wiedzą firmy, Mellon Polska wyjątkowo skutecznie zaspokaja potrzeby swoich klientów, umożliwiając im zwiększenie udziału w rynku, rentowności, rozwój sieci i wprowadzenie konkurencyjnych produktów i usług w krótkim czasie na rynek na terenie całego kraju.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować naprawdę fantastyczne, liczące się zadania!

Naszym celem jest budowa pozytywnych relacji z klientami w czasie długoterminowej współpracy z nami.

Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…

Dołącz do nas jako: Specjalista wsparcia technicznego (HD)
Miejsce pracy: Warszawa

U nas piłka jest po Twojej stronie…

WYZWANIA DLA CIEBIE

  • udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
  • profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych klientów Spółki.

Szukamy otwartych, pro aktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.

DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI

  • posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
  • jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
  • jesteś komunikatywny/a, pro aktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
  • charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
  • potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
  • posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
  • chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a samokształcenie nie jest Ci obce,
  • zarażasz pozytywną energią,
  • posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1,
  • jesteś otwarty/a na pracę w systemie zmianowym 24/7.

Jesteśmy wyjątkowy miejscem, w którym rozwiniesz skrzydła!

OFERUJEMY

  • wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • motywacyjny system premiowy, pakiet sportowy Benefit , prywatną opiekę medyczną w miejscu zatrudnienia,
  • świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
  • fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
  • realną szansę, aby wpłynąć na rozwój firmy , dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
  • możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
  • pracę w międzynarodowej organizacji,
  • możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
  • rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy.

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także nowoczesne technologie dostępne na rynku . Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osób, które z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć , będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą.

Wyślij swoje CV →