⚠️ Ważne Ostrzeżenie dla Naszych Klientów i Partnerów Biznesowych ⚠️

Szanowni Państwo,

Z przykrością informujemy, że nasza firma, Mellon Poland Sp. z o.o., stała się obiektem działań oszukańczych polegających na wystawianiu fałszywych faktur w naszym imieniu. Oszuści podszywają się pod naszą firmę i wysyłają faktury za nieistniejące usługi, podając przy tym fałszywe dane bankowe do zapłaty.

Bardzo prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i dokładne weryfikowanie wszelkich faktur otrzymywanych w imieniu Mellon Poland Sp. z o.o. Przypominamy, że wszystkie prawdziwe faktury od naszej firmy zawierają poprawne dane kontaktowe oraz informacje bankowe, które zawsze można zweryfikować, kontaktując się bezpośrednio z nami.

Co robić w przypadku otrzymania podejrzanej faktury?

  1. Nie dokonuj żadnych płatności na podane w fakturze konto bankowe.
  2. Skontaktuj się natychmiast z naszym działem obsługi klienta, aby potwierdzić autentyczność faktury.
  3. Zgłoś otrzymanie podejrzanej faktury do najbliższej jednostki policji. Jest to kluczowe dla podjęcia działań mających na celu zatrzymanie oszustw i zapobieganie dalszym przestępstwom.
Jak można się skontaktować?

Prosimy o kontaktowanie się z nami bezpośrednio poprzez:

Jesteśmy do Państwa dyspozycji, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości związane z otrzymanymi fakturami oraz zapewnić wsparcie w tej nieprzyjemnej sytuacji.

Działania podjęte przez Mellon Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy w pełni zaangażowani w ochronę naszych klientów i partnerów przed oszustwami finansowymi. Oszustwo zostało zgłoszone w banku prowadzącym rachunek bankowy. Współpracujemy z odpowiednimi organami ścigania, aby jak najszybciej zidentyfikować sprawców i zapobiec dalszym oszustwom.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Mellon Poland Sp. z o.o.

Our offering per sector
Banking

Banking

Evolve into a more service-driven and profitable business model, while effectively tackling the additional demands on your banking operations and infrastructures.

Insurance

Insurance

Optimize the customer value-chain, from new customer acquisition, to cross-selling and up-selling to existing policy holders, up to the collection of premiums.

Retail

Retail

Enhance customer experience and life-time value, from new customer acquisition to increasing existing customer profitability.

Telecommunications

Telecommunications

Boost your revenues and profitability, by decreasing customer churn, delivering better customer services and gaining sustainable advantage.

Utilities

Utilities

Improve employee productivity and customer service, by optimizing your front-end and back-end processes and infrastructures.

Mellon Group of Companies

Mellon is a dynamic multinational group providing specialized solutions and services that aim to facilitate the transactions and interactions of organizations with strong consumer business ...

Our Latest News & Insights

12 Apr 2021 8 steps to improving customer communication in your customer service center

When contacting a company, customer experience (CX*) becomes more and more importan...

3 Jun 2019 (PL) Mellon Poland Partnerem na Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej 2019

Sorry, this entry is only available in Polish.

View all news