Altitude uCI™

Altitude uCI™(Unified Customer Interaction) to oparte na protokole IP rozwiązanie do zarządzania telecentrum, które pozwala firmom zarządzać wszystkimi interakcjami z klientami — w formie rozmów ustnych, komunikacji VoIP, wiadomości e-mail, wiadomości SMS/MMS, a także wiadomości przesyłanych za pośrednictwem faksu, komunikatora lub przez Internet — i wynikającymi z nich działaniami w ujednoliconym środowisku.

Rozwiązanie Altitude uCI™ stworzono z myślą o przyspieszeniu funkcjonowania firmy przez uproszczenie złożoności zarządzania telecentrum, ponieważ zwiększa to produktywność, zmniejsza operacyjny nakład pracy i — w ostatecznym rozrachunku — podnosi zadowolenie klientów.

Altitude Software oferuje kompletny pakiet modułowych rozwiązań, które pozwalają firmom automatycznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby biznesowe, poprawiać ogólną obsługę klienta i osiągnąć znaczny zwrot z inwestycji.

Mellon dysponuje dużym doświadczeniem i dobrze przeszkolonym zespołem programistycznym, który zajmuje się rozwojem telecentrów (obsługiwanych wewnętrznie i w outsourcingu) w Grecji, na Cyprze i w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej.

Mellon oferuje nagradzane rozwiązanie firmy Altitude, aby pomóc organizacjom w optymalizacji ich relacji z klientami, obsłudze procesów biznesowych o znaczeniu krytycznym, rozwijaniu nowych kanałów komunikacji, obniżaniu kosztów operacyjnych, zapewnianiu zgodności z przepisami i osiąganiu doskonałości interakcji z klientami.

Korzyści

  • Kompletny pakiet dla telecentrów
  • Modułowe rozwiązanie, które umożliwia dodawanie funkcjonalności wraz z rozwojem telecentrum
  • Spójne zarządzanie wszystkimi działaniami
  • Inteligentne wybieranie numerów: programowe (tryb predictive), z podglądem informacji o kontakcie przed wybraniem numeru (tryb preview) i automatyczne (tryb power), a także przydzielanie połączeń w oparciu o kwalifikacje pracowników
  • Środowisko umożliwiające szybkie opracowywanie aplikacji
  • Zarządzanie wydajnością biznesową
  • Duża skalowalność (od dziesięciu do tysięcy agentów)

Co wyróżnia Altitude uCI™ na tle konkurencji:

  • Od systemów IVR przez routing po tworzenie rozwiązań biurkowych, przepływy pracy, telemarketing, reguły nagrywania itp. — mamy pakiet modułów, które można wdrażać zgodnie z potrzebami
  • To prawdziwy pakiet, wszystko można więc zrobić po nauczeniu się obsługi jednego narzędzia/wzięcia udziału w jednym kursie
  • Sprawdzona niezależność od dostawcy i możliwość dodawania/zmieniania platform na bieżąco
  • Rozwiązanie do automatycznego, programowego wybierania numerów (Predictive Dialer) nagradzane przez branżę od 1995 r.
  • Jedyny pakiet wyposażony w jeden edytor języka do zarządzania wszystkimi modułami — zmniejsza to złożoność środowiska IT i pozwala szybciej wprowadzać rozwiązania i zmiany
  • 7 na 10 czołowych firm outsourcingowych w Europie i Ameryce Łacińskiej wybiera Altitude uCI™
  • Możliwość obsługi od 15 do 5 000 agentów i 20-letnie doświadczenie w branży

Altitude Software to czołowy, niezależny dostawa rozwiązań dla telecentrów, oferujący ujednolicone rozwiązania do obsługi interakcji.