Zarządzanie usługami Mellon POS

Mellon do zarządzania usługami POS wykorzystuje wiedzę i doświadczenie branżowe zgromadzone przy współpracy z ponad 30 klientów na terenie całej CESEE.

Zlecając firmie Mellon zarządzanie usługami POS, korzystasz z zespołu ekspertów pracujących w systemie Service Level Agreement (SLA), którego celem jest dostarczenie usług najwyższej jakości z uwzględnieniem wcześniej uzgodnionych terminów.

Koncentrujemy się nie tyko na dostarczaniu/utrzymaniu codziennej wydajności operacyjnej, poprzez monitorowanie zarówno stanu jakościowego urządzeń, jak i efektywności rozwiązywania przez nas problemów. Nasze bardzo dobre wyniki potwierdza redukcja przestojów w pracy naszych klientów, zmniejszenie problematycznych wymian sprzętu i zwiększenie zadowolenia klienta.

Wsparcie Help Desk

Usługi pomocy technicznej Mellon, świadczone są przez wyszkolonych pracowników 24/7 przez 365 dni w roku. Zapewniamy najwyższej klasy usługi skierowane zarówno do klientów naszych usługobiorców, jak i do ich zespołów operacyjnych i sprzedażowych. Rozumiemy potrzeby naszych klientów, dlatego dużą uwagę przykładamy do utrzymania standardów świadczonych przez nas usług.

Zarządzanie projektami i wsparcie

Nasi inżynierowie i wsparcie techniczne są w stanie obsługiwać wszystkie rodzaje terminali POS, niezależnie od producenta. Wszystkie projekty i aktualizacje oprogramowania dostarczane są w sposób profesjonalny z uwzględnieniem terminów i standardów uzgodnionych wcześniej z klientem.

Naprawa i wymiana sprzętu

Wsparcie techniczne poprzez zapewnienie klientom ogólnie dostępnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych jak również terminali zapasowych, w celu zapewnienia ciągłości pracy naszych merchantów.

Zarządzanie aktywami

Bazując na doświadczeniu naszego zespołu i rozległej sieci zaufanych partnerów, Mellon jest w stanie świadczyć usługi instalacji, wymiany i deinstalacji wraz z dostarczaniem regularnych sprawozdań w celu udzielenia naszym klientom dokładnych informacji, gdzie i w jakim stanie znajdują się ich aktywa

Logistyka

Mellon przy magazynowania, konfiguracji i wysyłce sprzętu bierze pod uwagę obowiązujące wymogi PCI. Każde urządzenie jest indywidualnie personalizowane przed wysyłką i śledzone do momentu odebrania przez klienta.