Usługi wsparcia w zakresie produktów
Firma Mellon stała się liderem technologicznym, rozwijającym unikatowy know-how w dziedzinie technologii płatniczych. To efekt wieloletniej współpracy Grupy z globalnymi liderami technologicznymi i jej zaangażowania w dostarczanie klientom rozwiązań i usług, które w 100% zaspokoją ich potrzeby. Specjalizację technologiczną firmy Mellon podkreśla fakt, że zdobywa ona certyfikaty potwierdzające spełnienie najsurowszych standardów międzynarodowych, takich jak EMV i PCI. W związku z tym przedsiębiorstwo oferuje swoim klientom następujące usługi:
Opracowywanie i dostosowywanie oprogramowania
- Wsparcie aplikacji innych producentów
- Tworzenie aplikacji Mellon
- Tworzenie rozwiązań niestandardowych
- Integracja systemów
- Dostosowywanie oprogramowania
- Instalacja, konserwacja i uaktualnianie oprogramowania
- Wsparcie przez stanowisko pomocy
- Zarządzanie projektem
- Szkolenia
Usługi wsparcia technicznego
- Usługi w terenie
- Lokalne wsparcie zapewniające szybką, niezawodną obsługę
- Krajowa sieć ekspertów technicznych w każdym kraju
- Skomputeryzowane monitorowanie, serwisowe narzędzia diagnostyczne i systemy komunikacji
- Części i materiały eksploatacyjne składowane w wygodnych lokalizacjach z myślą o szybkiej dostawie
- Elastyczne plany usługowe
- Wsparcie przez stanowisko pomocy
Atrakcyjne plany serwisowe
- Łatwy dostęp do wsparcia inżynierów serwisowych i części
- Niezrównane doświadczenie w dziedzinie zarządzania materiałami i ich zastosowaniem
- Elastyczne, precyzyjne plany konserwacji
- Konkurencyjne czasy reakcji
- Zdalna obsługa systemu (w razie potrzeby)
- Zarządzanie eskalacją przez całą dobę
- Specjalistyczne, praktyczne szkolenia i niestandardowe programy szkoleniowe prowadzone przez specjalistów z sektora
- Raportowanie w oparciu o wskaźniki KPI
Specjalistyczne usługi konsultacji i wsparcia
- Wyspecjalizowani konsultanci z firm światowych liderów w dziedzinie innowacji technologicznych
- Doświadczeni pracownicy wewnętrzni, którzy zapewniają wskazówki i wsparcie lokalne przed rozpoczęciem, w trakcie i po zakończeniu wdrażania projektu
- Usługi konsultingowe i szkoleniowe na dużą skalę i ambitne projekty, takie jak migracja na standard EMV, które wymagają wiedzy specjalistycznej, konwergencji technologicznej i szerokiej integracji systemów