Usługi wsparcia w zakresie produktów

Firma Mellon stała się liderem technologicznym, rozwijającym unikatowy know-how w dziedzinie technologii płatniczych. To efekt wieloletniej współpracy Grupy z globalnymi liderami technologicznymi i jej zaangażowania w dostarczanie klientom rozwiązań i usług, które w 100% zaspokoją ich potrzeby. Specjalizację technologiczną firmy Mellon podkreśla fakt, że zdobywa ona certyfikaty potwierdzające spełnienie najsurowszych standardów międzynarodowych, takich jak EMV i PCI. W związku z tym przedsiębiorstwo oferuje swoim klientom następujące usługi:

Opracowywanie i dostosowywanie oprogramowania

  • Wsparcie aplikacji innych producentów
  • Tworzenie aplikacji Mellon
  • Tworzenie rozwiązań niestandardowych
  • Integracja systemów
  • Dostosowywanie oprogramowania
  • Instalacja, konserwacja i uaktualnianie oprogramowania
  • Wsparcie przez stanowisko pomocy
  • Zarządzanie projektem
  • Szkolenia

Usługi wsparcia technicznego

  • Usługi w terenie
  • Lokalne wsparcie zapewniające szybką, niezawodną obsługę
  • Krajowa sieć ekspertów technicznych w każdym kraju
  • Skomputeryzowane monitorowanie, serwisowe narzędzia diagnostyczne i systemy komunikacji
  • Części i materiały eksploatacyjne składowane w wygodnych lokalizacjach z myślą o szybkiej dostawie
  • Elastyczne plany usługowe
  • Wsparcie przez stanowisko pomocy

Atrakcyjne plany serwisowe

  • Łatwy dostęp do wsparcia inżynierów serwisowych i części
  • Niezrównane doświadczenie w dziedzinie zarządzania materiałami i ich zastosowaniem
  • Elastyczne, precyzyjne plany konserwacji
  • Konkurencyjne czasy reakcji
  • Zdalna obsługa systemu (w razie potrzeby)
  • Zarządzanie eskalacją przez całą dobę
  • Specjalistyczne, praktyczne szkolenia i niestandardowe programy szkoleniowe prowadzone przez specjalistów z sektora
  • Raportowanie w oparciu o wskaźniki KPI

Specjalistyczne usługi konsultacji i wsparcia

  • Wyspecjalizowani konsultanci z firm światowych liderów w dziedzinie innowacji technologicznych
  • Doświadczeni pracownicy wewnętrzni, którzy zapewniają wskazówki i wsparcie lokalne przed rozpoczęciem, w trakcie i po zakończeniu wdrażania projektu
  • Usługi konsultingowe i szkoleniowe na dużą skalę i ambitne projekty, takie jak migracja na standard EMV, które wymagają wiedzy specjalistycznej, konwergencji technologicznej i szerokiej integracji systemów