Międzynarodowe wyróżnienie dla Mellon na “Contact Center World Awards”
Świetne wystąpienie dało spółce miejsce wśród liderów branży
Warszawa, 2 czerwca 2017 roku – Mellon Poland ogłosił dziś, że spółka została laureatką dwóch nagród na dorocznej imprezie branżowej, Contact Center World Awards EMEA 2017. Mellon otrzymał złotą statuetkę za Najlepszą Kampanię Wychodzącą (Best Outbound Campaign) i srebrną statuetkę za najlepsze Partnerstwo Outsourcingowe (Best Outsourcing Partnership). Oba wyróżnienia jeszcze bardziej umacniają pozycję Mellon wśród dostawców usług contact center.
Złota nagroda przypadła Mellon za kampanię “Real Time Management” prowadzoną w imieniu mBank, który jest czwartym co do wielkości bankiem na polskim rynku. Prezentacja została poprowadzona przez Marię Kotsifaki, piastującą w Mellon stanowisko Business Development Director dla usług contact center.
Spółka została także wyróżniona w kategorii 'Best Outsourcing Partnership’ – tu także w udziale z mBank. Bartłomiej Ściblak, Call Center Operations Manager w Mellon Poland, zaprezentował współpracę firm, która obfitując w sukcesy, trwa już od 9 lat.
Organizowane od 1999 wydarzenie Contact Center World Awards zdobyło pozycję globalnie rozpoznawalnej nagrody i marki. Komisję jurorów tworzą profesjonaliści rynku contact center. W dniach od 22 do 25 maja oceniali oni prezentacje 35 finalistów z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki. Gala miała natomiast miejsce w Londynie, 26 maja tego roku.
„Przez 8 lat, współpraca naszych zespołów z Polski i Grecji a także bardzo dobre wyniki które osiągaliśmy w wymagających projektach, napawały nas dumą i radością. Te prestiżowe nagrody podkreślają nasze zaangażowanie w świadczenie usług contact center najwyższej jakości, w oparciu o międzynarodowe standardy i najlepsze praktyki rynkowe.” – powiedziała Katarzyna Cebulska-Bajera, General Manager w Mellon Poland.