Kolejkowanie mobilne

Rozwiązania do kolejkowania za pośrednictwem Internetu, aplikacji mobilnych i wiadomości SMS

Niezależnie od tego, czy dana organizacja ma codziennie do czynienia z wieloma wizytami (ambasada, szpital, posterunek policji), czy obsługuje dużą liczbę klientów (zakład ubezpieczeń społecznych, przedsiębiorstwo użyteczności publicznej, bank, organy administracji publicznej) — teraz może zarządzać przepływem klientów i doskonalić ich obsługę za pomocą nowych funkcji kolejkowania działających za pośrednictwem Internetu, aplikacji mobilnych i wiadomości SMS, które mogą funkcjonować razem z tradycyjnym systemem kolejkowym Nemo-Q lub jako samodzielny system.

Dzięki nowym aplikacjom kolejkowym działającym w trybie online klienci mogą zarządzać swoimi terminami — planować, edytować, anulować i kontrolować terminy wizyt — z praktycznie dowolnego miejsca — domu, biura lub w trakcie podróży.

Wyraźnie zoptymalizowana jest również obsługa w siedzibie firmy:

  • krótszy czas oczekiwania,
  • zmodernizowana poczekalnia,
  • szybsza obsługa w przyjemniejszym otoczeniu.

Dane statystyczne gromadzone przez nowe funkcje Nemo-Q oferują bezcenne korzyści dla organizacji wewnętrznej firmy.

Będzie ona w stanie:

  • równomiernie rozłożyć przepływ klientów przez promowanie godzin poza szczytem obciążenia;
  • planować pracę personelu i odpowiednio przydzielać pracowników na podstawie zarezerwowanych już terminów;
  • osiągać cele czasowe lub inne wyznaczone firmie cele;
  • monitorować produktywność personelu, aby oceniać poszczególnych pracowników, usługi, lokalizacje lub obszary.