Mobilne programy lojalnościowe

Tradycyjne programy zachęcają klientów do lojalności przez gromadzenie punktów lub zarejestrowanie się wśród odbiorców informacji dotyczących nowego produktu. Skuteczność takich taktyk marketingowych jednak spada. Dlaczego? Bo zdobywanie nagrody za lojalność trwa zbyt długo. Współczesny klient chce natychmiastowej satysfakcji i większej integracji cyfrowej w ramach swoich zakupów.

Powiązanie programu lojalnościowego firmy z aplikacją mobilną może zwiększyć zarówno sprzedaż, jak i entuzjazm konsumentów wobec firmy i jej marki.

Taka metoda pozwala:

  • zrezygnować z plastikowych kart lojalnościowych na rzecz zapisywania informacji o programie w portfelu cyfrowym;
  • szybko rejestrować klientów w programie lojalnościowym;
  • stosować karty wirtualne jako identyfikatory w programie;
  • rejestrować klientów wśród odbiorców ofert mobilnych i rabatów dostępnych tylko w aplikacji;
  • przeglądać katalog z nagrodami i je zamawiać;
  • dzielić się opiniami o nagrodach;
  • wymieniać punkty na e-kupony;
  • lokalizować najbliższe sklepy, wyświetlać informacje o danym miejscu i uzyskiwać wskazówki dotyczące dojazdu;
  • wyszukiwać ekskluzywne oferty dostępne w najbliższym sklepie lub u wybranego partnera uczestniczącego w programie;
  • automatycznie zamieszczać wiadomości o odwiedzinach sklepu lub wykorzystaniu kuponów oraz otrzymywać punkty bonusowe;
  • zarządzać kontem w programie i sprawdzać bieżące saldo punktów;
  • wyświetlać historię wszystkich transakcji;
  • wypełniać ankiety w zamian za punkty bonusowe.