Rozwiązania lojalnościowe

Mellon pomaga akceptantom wprowadzać i skutecznie wykorzystywać programy lojalnościowe bazujące na kartach lub powiązane z aplikacją mobilną. Mellon rozszerza swoją ofertę rozwiązań lojalnościowych, oferując firmom narzędzia do zarządzania i monitorowania, które pozwalają w dynamiczny sposób wchodzić w interakcję z konsumentami i budować z nimi zyskowne, długoterminowe relacje. Programy lojalnościowe pomagają zwiększyć poziom utrzymania klientów i wydawane przez nich kwoty, a także podnieść wskaźniki pozyskiwania nowych klientów przez przedsiębiorstwo.

Korzyści

Idealne narzędzie do zwiększania lojalności klientów i natężenia ruchu, przyciągania nowych klientów, pozyskiwania danych statystycznych i promowania marki.

Koncepcja

Wzmocnienie obecności firmy na rynku docelowym przy jednoczesnym pełnym monitorowaniu stopnia wykorzystywania programu, aby dostosowywać go do istotnych zmian sytuacji.

Pomysły

Do prostych lub złożonych zastosowań — wspólnie możemy zaprojektować rozwiązanie optymalnie dostosowane do potrzeb i budżetów danej firmy.

Rozwiązania lojalnościowe oparte na kartach

Potężne i powszechnie stosowane narzędzie, które udostępnia klientom przedsiębiorstwa spersonalizowane karty oferujące wyjątkowe korzyści w punktach sprzedaży lub obsługi. Różnorodne, niesamowite materiały, kształty i style kart oraz opakowań sprawiają, że firma może tworzyć unikatowe projekty promujące markę.

Mobilne aplikacje lojalnościowe

Współczesny klient chce w ramach swoich zakupów interaktywności i natychmiastowej satysfakcji. Powiązanie programu lojalnościowego firmy z aplikacją mobilną może zwiększyć zarówno sprzedaż, jak i entuzjazm konsumentów wobec firmy i jej marek. Wykorzystanie możliwości oferowanych przez technologię mobilną sprawia, że program lojalnościowy staje się szybszy i bardziej interaktywny, a przy tym oferuje szereg użytecznych elementów: dodatkowe funkcje, oferty specjalne i rabaty dostępne tylko w aplikacji, promocyjne kampanie ad-hoc, wydajniejsze zarządzanie kontami i bilans przyznawanych punktów oraz ankiety mobilne.

Platforma lojalnościowa

Wdrożeniu programów lojalnościowych towarzyszy zaawansowane oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwu realizować wyznaczoną strategię CRM i zaspokajać potrzeby działu obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. Wyspecjalizowane aplikacje zapewniają pełną funkcjonalność CRM w integracji z procesami rozliczeniowymi i systemami nagród, a przy tym umożliwiają firmie ocenę aktywności i lojalności klientów oraz ich odpowiednie nagradzanie.