Specjalista wsparcia technicznego (HD)
Mellon Polska Sp.z o.o, spółka zależna Mellon Technologies i członek Mellon Group of Companies, została założona w 2006 roku w Warszawie i oferuje wiodące rozwiązania oraz usługi transakcyjne front-end i back-end dla organizacji skierowanych na obsługę klienta indywidualnego takich jak banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, firmy użyteczności publicznej, dostawcy usług telekomunikacyjnych i duże przedsiębiorstwa prywatne. Uwzględniając międzynarodowe doświadczenie Grupy i lokalną wiedzą firmy, Mellon Polska wyjątkowo skutecznie zaspokaja potrzeby swoich klientów, umożliwiając im zwiększenie udziału w rynku, rentowności, rozwój sieci i wprowadzenie konkurencyjnych produktów i usług w krótkim czasie na rynek na terenie całego kraju.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować naprawdę fantastyczne, liczące się zadania!
Naszym celem jest budowa pozytywnych relacji z klientami w czasie długoterminowej współpracy z nami.
Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…
Dołącz do nas jako: Specjalista wsparcia technicznego (HD)
Miejsce pracy: Warszawa
U nas piłka jest po Twojej stronie…
WYZWANIA DLA CIEBIE
- udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
- profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych klientów Spółki.
Szukamy otwartych, pro aktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI
- posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
- jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
- jesteś komunikatywny/a, pro aktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
- charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
- potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
- posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
- chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a samokształcenie nie jest Ci obce,
- zarażasz pozytywną energią,
- posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1,
- jesteś otwarty/a na pracę w systemie zmianowym 24/7.
Jesteśmy wyjątkowy miejscem, w którym rozwiniesz skrzydła!
OFERUJEMY
- wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- motywacyjny system premiowy, pakiet sportowy Benefit , prywatną opiekę medyczną w miejscu zatrudnienia,
- świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
- fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
- realną szansę, aby wpłynąć na rozwój firmy , dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
- możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
- pracę w międzynarodowej organizacji,
- możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
- rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy.
Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także nowoczesne technologie dostępne na rynku . Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osób, które z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć , będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą.
Wyślij swoje CV →